tiistai 5. marraskuuta 2013

Korkeampi Minä

Piirros on tehty Photoshopilla käsinpiirretyn luonnoksen pohjalta. Alunperin työ oli mustavalkoinen, mutta blogia varten väritin sen nopeasti fotarissa.


En kuulu kirkkoon enkä aktiivisesti etsi uskonsuuntaustani. Kaksi ensimmäistä tytärtä on kastettu, koska "niin on tapana tehdä". Olen myös mennyt kirkossa naimisiin koska niinkin oli tapana tehdä. Sittemmin mulla on ollut onni kohdata ihmisiä joiden elämänkatsomus on muuttanut minunkin suhtautumista elämään ja henkisyyteen. Muuttaessani tänne korpeen kohtasin Shamaanin. Iloisempaa ja myönteisempää ihmistä en ole ennen tavannut. Shamaanilta opin aktiivisen yhteyden merkityksen korkeampaan minään. Olen yrittänyt ottaa tavaksi iltaisin jutella itseni kanssa toisinsanoen korkeamman minän kanssa. Se kun tietää ja osaa kaiken mutta kaikessa elämän hässäkässä yhteys on heikko ja välillä melkeinpä poikki. Illalla kaikkien nukkuessa suljen silmäni ja kuvittelen eteeni itseni paremmassa valossa :) Tuo ylläoleva kuva pyrkii kuvaamaan sitä naista. Rauhallinen, aito, avoin ja rakastava minä. Tälle hahmolle vuodatan huoleni ja ilonikin ja usein pyydän apua. Tai pyydän pyytämään apua korkeammalta taholta, koska korkeampi minä tietää tätä alempaa paremmin mitä kipeimmin tarvitsen.

Kuulostaako omituiselta? Ainakin minua tämä tapa on auttanut. Rauhoitun illalla nopeammin ja nukun paljon paremmin, kun uskon, että hän huolehtii kaikesta.

Täältä enemmän tietoa aiheesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti