torstai 16. tammikuuta 2014

Haaste

Sain mukavan haasteen Rynttyliisalta johon tietysti tartun. Mikäs sen mukavampaa kuin kertoa itsestään :) Tässä siis 11 asiaa minusta;

1. Pelkään peilejä niinkuin haastajanikin. Mulla on niitä kotona aika vähän ja ne harvat ohitan pika-askeleilla katsomatta sinnepäinkään. Pelkään, että peilissä vilahtaa jotain muutakin kuin minä. Mommani sanoi joskus herkässä lapsuudessani, että yöllä ei saa katsoa peiliin koska sielu pelästyy. Vähemmästäkin peilinsä vie komeroon piiloon.

2. Pelkään myös rullaverhoja ja viherkasveja. Luin lapsena kummituskirjaa jossa yhdessä tarinassa ikkunan taakse ilmestyi nunnan haamu. Tuolloin oli huoneessani viallinen rullaverho joka äkkiarvaamatta joskus räpsähti ylös. Joka kerta olin varma, että siellä se nunna lymyää mun ikkunan takana. Viherkasveja olen aina pelännyt ja inhonnut koska ne näyttää siltä, että aikovat yön pimeydessä kietoutua pahaa aavistamattoman nukkujan ympärille ja aamulla löytyy vain vihreä muumio.

Näin siinä käy, kun viherkasveja hyysää. Kuva täältä.

3. Kun joku kertoo oikein inhoittavaa tarinaa sairauksistaan tai kolhuistaan niin mua sattuu takapuoleen...

4. Rakastan Euroviisuja.

5. Ammun tosi hyvin ja välillä muistan olla katsomatta aseen piippuun, että onko se ladattu...

6. Kun muut haaveili lapsena lääkärin ja opettajan ammateista niin minä aioin intiaanin vaimoksi. Tai Tarzanin, koska joku muka tiesi ettei intiaaneja ole enää olemassa.

Ooooooooh! Kuva täältä.


7. Olen kerran laulanut niin huonosti karaokessa, että yleisö lähti pois.

8. Hercule Poirot, Neiti Marple ja Sherlock Holmes. Täytyykö tätä selittää.

9. Olin jo lapsena herkkäuninen ja yritin pakottaa samassa huoneessa nukkuvan sisareni nukkumaan hengittämättä, että MINÄ saisin nukuttua.

10. Suosikkivaatteeni on pilkkihaalari.

11. Rinnanympärykseni oli ennen tasan metri, kolmen imetyksen jälkeen se on 98 cm. Minne se on mennyt se kaksi senttiä? Ja toinen rintoihin liittyvä asia; en käytä rintaliivejä sunnuntaisin - pyhitän lepopäivän omalla tavallani. Kokeilkaa naiset, tosi vapauttavaa!


Huh, olipas se vaativaa. Vielä jää vastattavaksi 11 kysymystä, mutta jatkan joskus toiste.
Sain tänään sähköpostiin iloisen viestin. Meille on myönnetty tuettu loma maaliskuulle! Lähdetään tyttöjen kanssa ja Mörkön tietysti, kylpylähotelliin viikoksi. Inhoan kylpylöitä yli kaiken, mutta kärsin sen osuuden ihan mielelläni koska tiedän lasten nauttivan. Loppuaikahan voidaan tehdä jotain oikeasti kivaa kuten kiertää uuden kaupungin kirppareita! Hurraa! Kiitos ja ylistys, tämä loma tulee suureen tarpeeseen.

6 kommenttia:

  1. Mää en piänenä uneksinu pääseväni intiaanin vaimoks, mut nykyään se on mulla joka iltaisena fantasiana. Mulla on intiaanifetissi. 15 vuotta sitten olin ihan täpinöissäni ko löysin kokkanokkasen miähen jolla oli pitkä musta tukka. No, on sillä sentään viälä se nenä, mut en mää siinä ennää inkkaria nää.
    Miälenkiintosia asioita. Takapualeen sattuu, erikoista... :-D
    Hauskaa lomaa sit maaliskuussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kyllä sitä lomaa jo ootellaan ja otetaan varmasti ilo irti koko ajasta. Tuon intiaanifantasian voisi kyllä ottaa iltarutiineihin, tulisi uni miellyttävissä tunnelmissa. Hyvä, että edes se nenä on pysyny :D

      Poista
  2. Sä oot kyllä hassu!

    Mutta ton takapuolijutun mä tunnistan, tosin mulla vihlasee etupuolella, sieltä vatsan ja ---no sä teidät--- tietämiltä. Rintsikat kiskon pois heti kun tulen kotiin joten mun sunnuntait on aikalailla liivittömiä kans, kun en lähde minnekään ;-)

    Hei ja onnea tuetusta lomasta. Me ollaan kerran oltu poikien kans asumisterveysliiton lomalla ja siellä oli kivaa. Harkitsen hakevani tänäkin vuonna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin otin aina töistä tullessa hetimiten vaatteet ja rintsikat pois. Kotona pukeudutaan aina mahdollisimman mukavasti. Nykyään kyllä menee liivittömänä muitakin päiviä ku tuo sunnuntai. Jostain luin hiljattain tutkimuksen jonka mukaan liivittömillä naisilla on rintojen sidekudos jäntevämmässä kunnossa kuin meillä jotka suositusten mukaan on ittiämmä piinattu niillä kiristimillä. On se vaan niin paljon nätimmän näköstä ku laittaa ne liivit ja tissit nousee edes vähän ylemmäs.
      Kiitos, loma-uutinen oli kyllä jees juttu.

      Poista
  3. Apua, tuo ylin kuva näyttää ihan sellaiselta vanhalta teeveesarjalta kuin Triffidien kapina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne aina johonkin todellisuuspohjaan perustuu, kaikki nuo kauhu-ohjelmat..

      Poista