maanantai 6. tammikuuta 2014

Kohta mulla on upea tukka ja leipäkone

Vuosi on alkanut aivan ylihienosti :) Oikeasti. Olen pitänyt lupaukseni ja välttänyt sokeria ja ostamista. Suklaata on helpompi olla syömättä kokonaan kuin vähentämällä ja ostamishimoa hillitsen välttelemällä kaikenlaista mainontaa. Syytän markkinavoimia siitä, että mun tekee mieli pikkumustaa ja leipäkonetta. Kun ihminen pukeutuu 60% valveillaoloajastaan kotimekkoon ja 40% pilkkihaalariin niin kylläpä se turha hankinta olis. Se pikkumusta.

Mulla on käynyt vieraitakin! Yleensä olen aina yksin lasten kanssa ja vielä omasta tahdostani, mutta kylläpä teki hyvää jutella oikeiden ihmisten kanssa. Viikonloppuvieraani oli ystäväni Shamaani joka on aina yhtä sykähdyttävä ilmestys täällä pikkukylällä oranssissa asussaan. Laitettiin yhdessä kasvisruokaa, poltettiin suitsukkeita ja annettiin toisillemme energiahoitoa. Minä kokeilin hoitamista ensimmäisen kerran ja voi ihmettä, kun huomasin, että tosiaan tunnen kipeät kohdat lämpimänä, tiivistyneenä kohtana kehon energiassa. Ihan siis koskettamatta! Kannattaa kokeilla tutun turvallisen ihmisen kanssa. Aluksi rentoudut, ajattelet hyviä ajatuksia ja toivot hoidettavalle kaikkea hyvää. Sitten vain kuljetat käsiäsi hoidettavan ympärillä tai päällä ja kuulostelet. Minä ainakin nukuin paremmin ja hetken koin myös rauhaa ja iloa. Pitkästä aikaa.

Sisäistä jutusteluanikin olen yrittänyt kääntää positiiviseksi. Toiveeni toteutumista varmistellen kehuskelen päivittäin upeaa tukkaani joka paksuuntuu päivä päivältä. Värikin on jotenkin hurmaavampi ja kiiltää kuin nämä meidän hiekkatiet sateen jälkeen ;) Tatuointia suunnittelen jo päässäni ja kohta alan siirtää kuviani luonnoslehtiöön.

Valtakunnassa asiat paremmin.


Tämä on sinulle Seppä :)


3 kommenttia:

  1. Kolme vuotta sitten meillä hajos antenni, eipä tuu telkkarimainoksia. Laitoin postilaatikkoon kyltin "ei mainoksia". Loppui ostaminen. Nyt, kun oon pari kertaa joutunut ottamaan naapurin postin, oon selaillut sen mainokset. Kyllä tuli heti himo tiäs mihin paitaan ja makkaraan.

    Kuullostaa ihanalta toi energiahoito! Vähän samalla meiningillä mää halailen puita; rentona, hyvillä ajatuksilla otan ja annan puusta energiaa. :-)

    VastaaPoista
  2. Puiden halailu tosiaan tekee hyvää ja huanon omantunnon jatkuvasta energian ottamisesta välttää sillä, että välillä muistaa toivottaa hyvää päivää myös puille :) Mainokset on kyllä peestä ja katalookit. Yritän laittaa ne suoraan paperinkeräykseen, mutta ale-aikaan alan aina selailla niitä ale-katalookeja ja siinä sitä sitten ollaan.

    VastaaPoista