tiistai 31. joulukuuta 2013

Toivotaan toivotaan!

Tajusin nukkumaan laittaessani, että juuri se lupaus jäi lupaamatta jonka piti siedättää mun kärsimättömyyttä ja impulsiivisuutta. Mitäs siitä, koska olen äärimmäisyyksien ja liioittelun ihiminen niin lupaankin NELJÄ asiaa. Ja se puuttuva oli; EN OSTA YHTÄÄN UUTTA VAATETTA KOKO VUONNA! Ostelen koko ajan vaikka rahaa ei olisi eikä varsinkaan oikeaa tarvetta. Tänä vuonna teen siitä lopun ja säästyneillä rahoilla hankin sen tatuoinnin.

Isojen tyttöjen isä perheineen tulee tänään käymään kylässä. Uusi vaimo on siistimisestä innostunut (=siivoushullu) ja ehkä vähän "hienompi" kuin minä. Mua naurattaa kun se salaa silmäilee mun täyttä tiskipöytää ja kissan raapimaa tapettia. Jostain kumman syystä tästä en tunne syyllisyyttä. Ehkä siksi, että muistan hyvin kuinka suurpiirteinen entinen rakas mieheni on siivon suhteen. Aikoinaan raskaana ollessani opiskellessani toisessa kaupungissa soitin etukäteen miehelle ja käskin siivota etten oksentaisi. Ja tämä ei kerrankin ollut liioittelua!
Puita täytyy kantaa ja tehdä tulet, että saadaan lämmintä vettä saunaan. Illaksi en taida laittaa muuta kuin pizzan. Rakettien suhteen epäröin edelleen. Tytöt haluaisi niitä, mutta minä pelkään ja inhoan sitä räiskettä ja vaakasuorassa suihkivia sähikäisiä. Luulen, että tinojen valaminen on tarpeeksi jännittävää meille.

Mutta ne toiveet. Suhtaudun tähän vakavasti ja hartaudella. En yritäkään nyt olla hurskas - maailmanrauhaa ja terveyttä olen toivonut niin monet kerrat, että kerrankin voin toivoa jotain muuta - pienempää, mutta silti tärkeää, mulle. (Näin sanoen sota syttyy tietysti huomenna ja saan klamydian uimahallista).

TOIVEENI VUODELLE 2014;

1. Toivon seksiä. Ei mitä tahansa hyppyytystä vaan ihanaa, rajua, silmitöntä, hellää ja mieletöntä rakkaudellista intohimoa. Se on paljon toivottu se, tiedän, mutta jos minä lopetan sokerin ja ostamisen niin piru vie kyllä mä olen sen ansainnu!

2. Toivon uutta koiraystävää. Elämä ilman koiraa - on elämää ilman varauksetonta rakkautta ja pidäkkeetöntä elämänenergiaa. Tärkeä voima mun läheltä puuttuu ja kaipaan vierellä tepsuttavaa ystävääni todella paljon. Toivon, että uusi koira on juuri se meidän koira - iloinen, viisas, rauhallinen ja lempeä - juuri sitä mitä minä haluaisin olla...

3. Toivon upeita ja paksuja hiuksia. Mun geeneissähän siis on normimaantieohutjaharmaalättänähiuslaatu, mutta toiveen lisäksi tämä onkin myös paranormaalitesti. Luin taannoin kirjan naisesta joka päätti tappaa kolme pahantekijämiestä ajatuksen voimalla siinä onnistuen - fiktiivistä tietenkin - mutta ajatus kiehtoi mua, ei se tappaminen vaan ajatuksen voima. Jos muuttaisinkin ajatukseni hiuksistani niin muuttuisiko hiuksetkin? Tulos nähdään vuoden kuluttua ja tämän onnistuessa - kuvitelkaa mitkä mahdollisuudet! :)

Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin - oikein hyvää uutta vuotta kaikille!

6 kommenttia:

  1. Huomasitko, että mäkin lupaisin olla ostelematta ;-) me voidaan perustaa vertaistukiryhmä Anonyymit Shoppailijat tai joitain.

    Mä olen jotenkin niin taikauskoinen, etten uskalla lausua niitä toiveitani ääneen, mutta se ei varmaan haittaa.

    Ihanaa uutta vuotta sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo tukiryhmä kuulostaa hyvältä. Voitais tukea toisiamme siinä hirvittävässä ostamisen halun tuskassa, kun löytää jotain ah niin ihanaa mutta tarpeetonta.

      Kyllä ne toiveet toteutuu vaikka niitä ei koko maailmalle huutelekaan. Arvaan, että yksi sun toive on samankaltainen kuin mulla?

      Ihanaa uutta vuotta myös sinulle!

      Poista
  2. Siistimisestä innostunut. :-D Toi tarttee muistaa!

    VastaaPoista
  3. Samat toiveet. Tai oikeastaan vain eka, mutta jos se toteutuisi, niin ottaisin koiran ja kasvattaisin pitkät hiukset. Valalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka tietää mitä vuosi tuo tullessaan.. Talousromahduksen ja yhteiskunnallisen kaaoksen lisäksi on aivan realistista odottaa järisyttävää seksiä. Mä tuun kyllä sitte muistuttamaan sua lupauksestasi ja vaadin nähdä koiran ja ne hiukset, ainakin postauksessa.

      Poista
  4. Oikein, oikein hyvää uutta vuotta ja olet todellakin ansainnut sokerista luopumisen vastineeksi saamaan ihan jumalattoman paljon seksiä!

    VastaaPoista