maanantai 11. marraskuuta 2013

Kaunis lapio


Piti laittaa tähän kuva selkäkipistä jossa roikun päivittäin pitääkseni selkäkivut poissa tai ainakin aisoissa. Tulin vain vahingossa poistaneeksi kippikuvan ja joku kuva oli laitettava joten yllä takapihan lapio ja muuta romua kevätlumien alla. Kauniin väristä romua vai mitä?

Kirppu on ollut viikonlopun kipeänä. Inhottava räkä- ja yskätauti. On kaikki nukuttu sitämyöten aika huonosti. A:n muuttopäivä on varmistunut. 1.12. Tunteet vaihtelee. Eilen oltiin pitkästä aikaa sylikkäin Kirpun nukahdettua ja itkuhan siinä tuli. "Ehkä erilleen muutto parantaa meidän suhdetta", A:n ajatus. Minä en usko siihen. Väliaikaisiin eroihin. Kyllä sen sydämessään tuntee mikä on mennyttä.

A on ollut iloisempi ja näyttää suunnittelevan pikkuasuntonsa sisustusta "innoissaan" niin innoissaan kuin asperger-ihminen osaa olla. Minä odotan A:n lähtöä sekaisin tuntein. Toisaalta elämä ja mun jatkuva ärsytystila helpottuu, mutta toisaalta; kukaan ei tule ottamaan Kirppua hoiviinsa illalla kun olen väsynyt.

1 kommentti:

  1. Olen varma, että pärjäätte siitä huolimatta kirpun ja muiden kanssa!

    VastaaPoista